KinderVakantieWeek Haaren

Oorspronkelijk is de Kindervakantieweek opgericht voor kinderen waarvan de ouders/verzorgers onvoldoende financiële middelen hebben om op vakantie te gaan of dure uitstapjes te doen. Inmiddels is de Kindervakantieweek uitgegroeid tot een groot evenement voor alle basisschoolkinderen die in Haaren wonen of in Haaren naar school gaan. Jaarlijks nemen er ruim 300 kinderen deel aan de KinderVakantieWeek in Haaren. Om al die kinderen te voorzien van een fantastische week zijn zo’n 100 vrijwilligers in de weer.

KVW 2024

12 t/m 16 augustus 2024

Knutselen.jpeg

Programmaboekje

Sportlaantje 1a

5076 AM Haaren

Zodra het programmaboekje voor de KVW 2024 gereed is, kun je hem hier downloaden.

Het programmaboekje is nog niet gereed
Parachutte.jpeg

Programma

Maar wat houdt zo’n KVW nou eigenlijk in? In de laatste week van de zomervakantie hebben we een super leuk programma van maandag t/m vrijdag, bomvol activiteiten. Op maandag, dinsdag en donderdag duurt het programma gemiddeld van 9:30 tot 15:30 uur. Woensdagmiddag en vrijdagochtend is er geen programma, want die dagen hebben we een avondprogramma. Een voorbeeld van het globale weekprogramma:

• Maandag: Hutten bouwen, knutselen, spelen en schminken

• Dinsdag: Sport- en speldag

• Dinsdagavond: Spel (groep 7 & 8) en overnachting (groep 8)

• Woensdagochtend: Bouwen, spelletjes spelen en knutselen

• Woensdagavond: Disco- of bioscoopavond

• Donderdag: Speurtocht, spelletjes of bos/duinendag

• Vrijdagmiddag/avond: Slotfeest voor het hele dorp!

Luchtkussen.jpeg

Wil jij ook meedoen met de KVW?

Hut kvw.jpeg

Deelnemen als kind?